wtorek, 21 lipca 2015

WYNIKI KONKURSU WAKACYJNA SAŁATKA





Przyszedł czas na wyniki konkursu na wakacyjną sałatkę. Dziękuję Wam za nadesłane konkursowe zgłoszenia, wszystkie były bardzo smaczne i ciekawe. Wybór był trudny, ale w końcu wyznaczyłam zwycięzcę. 






Tak więc nagrodę w postaci łyżek do sałaty otrzymuje:


Pani Małgorzata Wróblewska i jej sałatka owocowa z imbirem


Składniki:


  • pomarańcze
  • gruszki
  • kiwi
  • granat
  • nektarynka
  • miód
  • imbir

Przygotowanie:


Owoce obieramy, kroimy i wrzucamy do miski - bez mieszania. Sekretem wyjątkowego smaku tej sałatki jest wspaniały słodko-ostry sos. Do małego naczynia - ja użyłam filiżanki - dajemy starty imbir (korzeń około 3cm) i dodajemy miód. Ja mam w domu miód gryczany ale każdy inny też będzie w porządku. Łączymy ze sobą składniki i polewamy nim sałatkę. Dopiero teraz powinniśmy wymieszać naszą sałatkę.



Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział w konkursie i gratuluję zwycięzcy.

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...